Monday 18 April 2016

GLOWRA OVERNIGHT BRIGHTENING MASK: MIRACLES DO HAPPEN OVERNIGHT


GLOWRA Overnight Brightening Mask (GOBM) adalah satu penciptaan teknologi penjagaan dan kecantikan kulit yang diformulasikan khas dengan unsur-unsur semulajadi semata-semata untuk tujuan pemutihan dan penghalusan yang 'natural'. 

GOBM diformulasikan sebagai maskara malam untuk meningkat-gandakan proses pembaik-pulihan, penjana-bina dan penghalusan sel-sel kulit kerana waktu tidur adalah waktu terbaik dan kulit lebih bersedia untuk bertindakbalas kepada unsur-unsur pembaik-pulihan. Ia menjanjikan kulit yang putih, halus berseri dan bersinar semulajadi dan kelihatan 'natural'.

Selain daripada pemutihan & penghalusan kulit, khasiat semulajadi GOBM yang kaya dengan unsur lembapan, dan anti-penuaan/anti-oksida akan memberikan penghidrasi optimal kepada kulit anda yang secara langsung meredakan, menegangkan & akan menghilangkan garis-garis/kedutan kulit dan juga memberi kulit anda pertahanan kepada unsur-unsur penuaan, i.e radiasi UV dan radikal bebas. 

Altimatumnya, GOBM memberikan anda kulit semulajadi yang muda, putih, licin, halus dan cantik bersinar seperti mana anda berhak memilikinya...

Glowra Overnight Brightening Mask (GOBM) enriched with potent whitening agent. GOBM is specifically formulated to brighten your skin and give you a strikingly fairer, luminous complexion. This treatment mask works the nightshift, when skin is most receptive to nourishment and remedy. Its natural moisturizing and anti ageing ingredients soothe, hydrate, help eliminate fine lines and wrinkles and protect your skin from harmful elements such as free radicals and UV radiation. Give yourself that youthful and brighten skin you so deserve.


Kandungan & Kelebihan GOBM

Licorice – terkenal sebagai agen pemutih semulajadi yang paling berkesan. DIgunakan sejak zaman Dinasti China, licorice mampu mengurangkan bintik hitam, melasma dan jeragat.

Ekstrak Limau – Tinggi dengan kandungan antioksida Vitamin C, limau mengurangkan bintik2 hitam, meratakan tona kulit dan menghapuskan jerawat serta white/blackheads.

Aloe Vera – Mudah diserap kulit. Khasiat semulajadi mampu membaikpulih kulit yang terdedah kepada cahaya matahari, jerawat dan mengecilkan liang2 roma.

Pophyridium Cruentum Extract – menghidrat kulit dan menghilangkan kedutan / tanda2 penuaan

Vitamin E – Juga antioksida yg hebat, berperanan meneutralkan unsur2 radikal bebas yg membuatkan kulit menjadi kusam


Daripada teknologi sains terkini, lahirlah Glowra…

Tampil jauh lebih muda dan berseri dengan produk terulung daripada Glowra. Diformulasikan khas untuk pemutihan dan penghalusan kulit. Selain ini, formula GOBM yang kaya dengan antioksida dan ekstrak botanical asli yang dihasilkan dengan teliti juga menyelesaikan masalah kulit seperti garisan halus, kedutan, kulit kusam, jerawat, jeragat dan warna kulit tidak sekata.

Tahukah anda?

Langkah penjagaan kulit di waktu malam sebenarnya adalah amat penting. Mengikut pengkaji2 dari University of California-Irvine, pembaharuan sel2 kulit berlaku paling optimum ketika kita tidur. Tubuh kita mempunyai “jam biologi”yang mengawalselia segala aktiviti fungsi tubuh badan termasuk siklus tidur yang memberi kesan kepada keadaan kulit.


Tiga aktiviti penting yang berlaku kepada kulit di waktu malam:

DNA Repair
Penghasilan tenaga selular
Detoksifikasi selular

Waktu malam ialah waktu di mana sel2 diperbaiki, tenaga sel ditambah dan enzim2 detoks mula bekerja dengan kadar dua kali ganda berbanding siang. Waktu kemuncak ialah di antara 11 malam hingga 4 pagi.

Kajian Journal of Investigative Dermatology yang diterbitkan dalam tahun 2001 menunjukkan wanita yang kekurangan tidur lazimnya mengalami gangguan fungsi halangan kulit (skin barrier function), kehilangan air dari kulit dan tahap keradangan dalaman yang jauh lebih tinggi. Dalam jangkamasa yang singkat, ketiga2 perkara ini memberi efek kepada lapisan epidermis luar and struktur derma terdalam. Hasilnya? Wajah yang 10 tahun lebih tua!

Sangat jelas, apa yang kita perlukan ialah ‘beauty sleep’! Namun, disebabkan oleh kesibukan harian, kadangkala ianya amat sukar untuk melengkapi 8 jam tidur.

Di sinilah pentingnya memberi sokongan kepada kitaran pembaikpulihan kulit di waktu malam dengan produk penjagaan kulit yang sesuai. Produk kulit malam yang terbaik akan mengoptimumkan apa sahaja jumlah tidur dengan bahan2 yang menyokong proses pembaikpulihan semulajadi kulit. Bahan2 yang perlu ada ialah:

Antioksida – membantu kulit utk berterusan melawan radikal bebas dan menghindarkan berlakunya proses oksidasi semasa anda tidur.
Intensif hidrasi – kulit akan mendapat manfaat yang hebat daripada produk yang mampu menarik lembapan dan mamangkinkan penyerapan ke kulit.

Glowra Overnight Brightening Mask

Hasil inovasi terkini dan terhebat
  1. Mengambil konsep “sleeping pack” yang amat terkenal di Korea, Japan dan Eropah, GOBM merupakan pupur tanpa bilas (‘no rinse mask’) yang dihasilkan menggunakan revolusi nano teknologi. Saiz molekul-molekul GOBM setara dengan saiz pori2 kulit memudahkan penyerapan nutrient hingga ke lapisan derma terdalam.
  2. Fungsi utama GOBM ialah membekalkan supplemen penting untuk meningkatkan potensi asal kulit mencapai tahap paling maksimum dalam penjanaan sel2 baru.
  3. Aroma nyaman daripada bahan aktif utama iaitu limau memberi kesan aromaterapi yang memberi ketenangan dan merangsang tidur yang lebih nyenyak mencapai ke tahap delta.

Cara Penggunaan
-------------------------
  • Glowra Overnight Brightening Mask bukanlah mask conventional yang perlu dibilas atau dikupas selepas sesuatu waktu yg ditentukan.
  • Ianya berkonsepkan sleeping pack, konsep yang kini menjadi trend paling popular di Korea, Japan dan Eropah.
  • Sebelum tidur, sapukan Glowra Overnight Brightening Mask kepada kulit yang telah dibersihkan. Anda akan merasakan sensasi kesegaran and ia akan meresap ke dalam kulit hampir serta merta. Biarkan semalaman, ianya tidak akan mengotorkan cadar atau bantal anda kerana ia bertekstur gel.
  • Glowra Overnight Brightening Mask juga mengandungi aroma yang memberi kesan terapi yang mampu menggalakkan tidur nyenyak mencapai tahap delta.

Kenapa Glowra?
----------------------
1) Ianya produk yang dijamin selamat, diluluskan oleh KKM dan dijamin tidak mengandungi bahan terlarang seperti plumbum, merkuri dan hidrokuinon.
2) Kualiti formulasi setanding produk mewah pada harga mampu milik.
3) Penggunaan ringkas tetapi memberikan hasil yang padu dan amat berkesan.
4) Konsep sleeping pack ini telah terbukti ke atas berjuta2 wanita terutamanya di Korea dan Japan memberikan kulit yang luarbiasa bersinar dan glowing.


FENOMENA KEGILAAN GADIS KOREA KINI BERADA DI MALAYSIA!!!!
---------------------------------------
Anda perlu tahu:
- Warga Korea dinobatkan sebagai kulit wajah tercantik di dunia! Ini diikuti oleh Japanese dan Chinese.
- Koreans juga terkenal dengan amalan 11 langkah penjagaan kulit setiap hari! 11 ye...bkn 3, bkn 5..sbb tula diorang lawa!
- Satu amalan yang kini menjadi trend paling hot di Korea ialah sleeping pack!!

Apa tu sleeping pack (kdg2 dipanggil sleeping mask)?
- Pupur berbentuk cream atau gel yg disapu nipis ke permukaan kulit dan dibiarkan semalaman tanpa perlu dibilas atau dikupas.

Apa beza sleeping mask dgn krim malam?
- krim malam berfungsi menghidrat dan membekalkan nutrien bergantung samada ia direka utk anti penuaan, mencerahkan dsbnya.
- Sleeping mask mempunyai fungsi yang sama tetapi 8x LEBIH EFISYEN kerana ia mempunyai kemampuan utk bertindak seperti serum - meresap hingga lapisan epidermis paling dalam, memperbaiki dan memperbaharui sel2 . 
- Ketika lapisan dalam dirawat, lapisan luar kulit diberikan lembapan dan kemudiannya semua aktiviti ini dikunci oleh lapisan sleeping mask ini.

Perlu ke sleeping mask?
- Tak perlu kalau anda tidak ada cita2 untuk mendapatkan kulit yg flawless dan glowing mcm wanita Korea.

Glowra ni bagus ke? 
- Glowra dirumus oleh bahan2 semulajadi yg mewah, dilengkapi oleh bahan antioksida yg tinggi dan agen pencerah semulajadi.
- Formulasi Glowra adalah hasil daripada penyelidikan selama bertahun2. Diluluskan oleh KKM dah sudah terbukti memberi kesan ajaib ke atas ribuan wanita.

TESTIMONI:






----------------------------------------------------------------------------
GLOWRA OVERNIGHT BRIGHTENING MASK 30ML / TUBE

HARGA PASARAN RM90.00

HARGA PROMOSI KAMI:

RM80.00 (SM) / RM90 (SS)

POSTAGE:
+
RM6.00 (SM) / RM10 SS
----------------------------------------------------------------------------

Tunggu barang sampai depan pintu beli tanpa ragu -ragu


PENGHANTARAN: 


KAMI MENGUNAKAN POS LAJU

SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 

KEPADA PELANGGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.

NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)

AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

P/S: ANDA JUGA BOLEH SEMAK TRACKING NO ANDA DISINI:
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Kami tidak bertanggungjawab atas produk tiruan yg dibeli dengan harga jauh lagi murah..

CONFIRM ORIGINAL : Dapatkan dari CLICK BEAUTY HOUSE


SILA SMS/WHATSAPP-FAST RESPOND (NO CALLING!!) FOR BEST PRICE :


1. 011-12378859 (ADMIN CBH) -ORDER BY POS SELURUH MALAYSIA

*Phone call will not be entertained!!

No comments:

Post a Comment