Tuesday 18 March 2014

CANDY CUT SLIMMING CANDY

♛ Candy Cut Mix Berries Lozenges| Slimming Candy| 瘦身糖果♛


♛ 30 candies/ pack


♛ Main ingredients: Acai Berry,Rasberry Kotones,Cranberry,Blueberry,Hawthorn Berry,Pomegranate,Cayenne Extract,Apple Cider.


♛ Certified by KKM, Halal, Vegetarian, 100% Nature ingredients, 100% Non-Alcohol, GMP, Mesti


♛ Consume 2 candies before meal, max. 6 candies/day
♛ Better result by drink more water
♛ Might contain Caffeine, not suitable for pregnancy women, kids below 16 and adults above 65 years old

ADDITIONAL IMAGES: 





TESTIMONY:


肥胖的身型和体重!对我实在很懊恼!
肥油!肚腩!水桶腰!
我要摆平肚腩赘肉,塑造细腰!!!
糖果の瘦身!实在是我的救星!
6星期里~我爱上了这产品!让我可以抬头挺胸的重拾信心!
肥肚腩~拜拜啦!



拥有平坦的小蛮腰不仅能够更性感,穿衣服也能穿出身材,但是肚子上的肉肉实在是恼人,怎么运动都减不下去。
糖果の瘦身-
贴心 & 方便的包装。
而且甜甜的味道!在短时间内加速人体新陈代谢,分解脂肪。
短期的时间~恢复了我向往的小蛮腰!
穿美美出门~自信全回来啦~^^



肚子上的赘肉是很多人的“心头大恨”!
也是我的头号目标!怎么才能不长小肚子呢?
快餐!零食!小吃!都是我的最爱!
糖果の瘦身!最适合馋嘴的我了~^3^
轻轻松松~甩掉肥油 + 三层肉!重回瘦人体质!!


Interested?? 
♛ Inbox/PM us at for Special Price https://www.facebook.com/messages/clickbeautyhouse
For fast response: Whatsapp/wechat 011-12378859 (Albie)

No comments:

Post a Comment